Kontakt
Witaj! Wybierz temat, który najbardziej odpowiada Twojemu zapytaniu. Mamy nadzieję, że znajdziesz na nie odpowiedź. Jeśli tak się nie stanie, odwiedź naszą sekcję FAQ lub skontaktuj się z nami.
Rezerwacja
Najprostszym, najszybszym i najbezpieczniejszym sposobem zamówienia biletów jest dokonanie rezerwacji na naszej stronie internetowej. W celu uzyskania pomocy można zadzwonić do naszego centrum obsługi klienta pod numer +48 22 397 91 68 (obsługa w językach angielskim i w językach skandynawskich). Pamiętaj, że nadal będzie trzeba dokonać rezerwacji online na naszej stronie (z pomocą naszego pracownika). Pytania można wysłać także za pomocą formularza kontaktowego, który znajduje się na naszej stronie. Postaramy się jak najszybciej na nie odpowiedzieć.
Rezygnacja
Nie ma możliwości zwrotów, rezygnacji czy wymiany zarezerwowanych i opłaconych biletów. Informujemy o tym na początku procesu rezerwacji, zaś Ty potwierdzasz, że akceptujesz warunki obowiązujące w naszym serwisie.
Zrobimy oczywiście wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc, jeżeli nie możesz skorzystać z biletu. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego, który znajduje się na stronie, a my dołożymy wszelkich starań, aby spróbować wymienić, anulować lub odsprzedać Twoje bilety innym klientom. Nie możemy jednak nic obiecać. W przypadku, gdy uda nam się anulować lub odsprzedać Twój bilet innemu klientowi, może upłynąć nawet do 1-2 tygodni, zanim otrzymasz zwrot pieniędzy. Należy również pamiętać, że w przypadku anulowania lub sprzedaży Twoich biletów zostanie naliczona opłata manipulacyjna. Jeśli nie uda nam się anulować lub odsprzedać Twojego biletu, opłata nie zostanie pobrana.
Ubezpieczenie rezygnacji
Na BarcelonaBilety.pl można zakupić ubezpieczenie od rezygnacji z biletów. W razie niefortunnej sytuacji będzie można odzyskać wpłacone pieniądze.
Koszty:
Ubezpieczenie rezygnacji to koszt wynoszący 5% sumy zakupu, co najmniej 35 SEK (ok. 18 PLN)
Co obejmuje ubezpieczenie
Ubezpieczenie obejmuje całkowity zwrot kosztów (bez nadwyżki), jeśli osoba zamawiająca bilety, członek jej najbliższej rodziny (współmałżonek, współmałżonka, dziecko, rodzeństwo czy rodzice) lub osoba, która miała z nią podróżować poważnie zachorowała, miała wypadek bądź zmarła.
Jak zamówić ubezpieczenie od rezygnacji
Ubezpieczenie od rezygnacji zamawia się w tym samym czasie, co bilety. Ubezpieczenie jest ważne od momentu dokonania rezerwacji i zakończenia płatności. Uwaga! Koszty ubezpieczenia rezygnacji nie podlegają zwrotowi w razie ewentualnego anulowania biletów.
Zgłoszenie rezygnacji
Należy wysłać e-mail na adres:helpdesk@ticmate.com
przed wydarzeniem, na które zostały zakupione bilety. Jeżeli nie zgłosisz rezygnacji, ubezpieczenie nie obowiązuje.
Zaświadczenie od lekarza
Bez zaświadczenia od lekarza nie możemy wypłacić pieniędzy. Najpóźniej na dwa tygodnie po wydarzeniu będziemy potrzebować zaświadczenia wraz z kopią potwierdzenia Państwa rezerwacji. Na zaświadczeniu widoczne muszą być nazwisko lekarza i numer telefonu.
Należy je wysłać na adres:
BarcelonaBilety.pl / Ticmate AB
Krukmakargatan 50, 1tr
111 30 Stockholm
Jeśli inna osoba, niż zamawiający, dokonuje rezygnacji
W przypadku, gdy rezygnacji dokonuje osoba, z którą zamawiający miał podróżować, będziemy potrzebować poza zaświadczeniem od lekarza także dowodu na to, że mieli Państwo razem podróżować. Może to być np. kopia rezerwacji lotu czy hotelu.
Kiedy ubezpieczenie nie obowiązuje
Jeśli zapomnieli Państwo zabrać ze sobą potwierdzenia rezerwacji do Barcelonie
Jeśli doszło do opóźnień podczas przejazdów, zostały one odwołane lub wystąpiły prace remontowe, które uniemożliwiły wykorzystanie przez Państwa biletów na przejazd.
Jeśli przegapili Państwo lot.
Nie można wykupić ubezpieczenia rezygnacji dla rezerwacji grupowych, tzn. dla grup powyżej ośmiu osób.
BarcelonaBilety.pl wspierane przez Ticmate
BarcelonaBilety.pl
Telefon: +48 22 397 91 68
Ticmate AB ®
Krukmakargatan 50, 1tr
SE-111 30 Sztokholm, Szwecja
Nr ewid. 556710-6017